Find casino

Hopa Casino

Hopa Casino Logo

Overview

Hopa Casino is a lightweight online casino packed with games from numerous leading platforms, including NetEnt, NeoGames, and Amaya. The site features one of the largest libraries of scratch cards on the web, as well as plenty of slots and a modest selection of other casino games. Many of the games are available on both computer and mobile formats. Hopa Casino is licensed by the governments of Malta and the United Kingdom.

Restricted Countries and Territories

Hopa Casino does not currently accept players who live in the United States. All other players are welcome as long as they are not prohibited from participating in online gambling by law.

Games

Hopa Casino’s signature line of games are its scratch cards. The site features every kind of scratch and scratch-based game under the sun from NeoGames, from simple no-frills scratchers to interactive games with as many graphical effects as a modern slot machine. Among the most popular titles are 3Wow!, Meet Max, Postcards, Golden Island, and Forces of Terra.

Hopa Casino is also home to a number of slots from both NeoGames and NetEnt. These range from simple traditional slot machines to modern five-reel bonus video slots. Among the most popular games are Starburst, Medusa, Fruity Friends, Gonzo’s Quest, and Slot 777.

Although slots and scratch cards are the main attractions at Hopa Casino, there are a few other casino games offered. These include Jacks or Better, Joker Poker, and a few different variants of Roulette and Blackjack. Some of these are not genuine table games, but rather scratch cards with a unique table game format.

Mobile Gaming

Players will find that many of Hopa Casino’s scratch games and slots can be played on smartphones and tablets. These games can be accessed just by going to the Hopa Casino website on any compatible mobile browser. All of the mobile games are virtually identical to the original desktop versions except for a touch-based interface.

Support

Hopa Casino offers dedicated customer service through live chat and international phone 7 days a week, from the hours of 07:00 to 00:00 GMT. Outside of these hours, players can email the casino and expect a reply on the following business day. We particularly appreciate that these hours are clearly spelled out, in multiple time zones, if a player tries to open a live chat window during off-hours.

Security and Fairness

The entire Hopa Casino website is encrypted with 128-bit SSL encryption, the most widely used method of protecting customers from having their personal and financial information stolen. It works by obscuring sensitive data and making it impossible for anyone to read or decipher.

iTech Labs have independently confirmed that the games at Hopa Casino are fair and genuinely random. Players can validate this by viewing the most recent certificate, which is available by clicking the “RNG Tested” seal on the bottom of Hopa Casino’s website.

Pros
  • Exceptionally diverse number of scratch cards
  • Good selection of slots from NetEnt and NeoGames
  • Available through instant-play on web or mobile
  • Live chat, international phone, and email support available 7 days a week
  • Secured with SSL encryption
  • Proven fair by independent audits from iTech Labs
Cons
  • Unavailable to US players
  • Limited range of table games and video pokers

Hopa Casino Reviews (41)

User p4v3l1986 time 16.05.2018 00:39

LIKEDHopa is a very good casino when you make small deposits.
they give very often nice free spins/ matchboni for a just 10€ deposit.
I also had a decent cashout here which was payed with no problems.


DISLIKEDThey dont have so many video slots. For example immortal romance they dont have and this is one of my favourite one.

User Jacksenv2k time 02.05.2018 00:06

LIKEDGood Bonuses, friendly livechat and a bunch of games


DISLIKEDThe verification and withdraws are a joke in 2018.
Made a request in the 28th and nothing has moved.
Imho stay away, other casinos are a lot quicker

User knokas time 14.11.2017 01:22

Hopa Casino is nice online casino I was playing 1 year very good selection of games, good bonus offers, live support working very well, if you asking for help always getting it, if you asking for bonus you getting it, payouts really fast. Did not win big yet but hope I will. I can recommend it to the players who are looking for good fair casino.

User knokas time 14.11.2017 00:17

LIKEDHopa Casino is nice online casino I was playing 1 year very good selection of games, good bonus offers, live support working very well, if you asking for help always getting it, if you asking for bonus you getting it, payouts really fast. Did not win big yet but hope I will. I can recommend it to the players who are looking for good fair casino.

User Bracken5555 time 10.11.2017 01:20

I have over the last 20 years played on just about every online gambling site going. I would consider myself to be a very seasoned gambler who knows the difference between a good and bad site. Well I've been playing this casino site for sometime now and I have deposited a lot of money during this time. They are even calling me a platinum VIP customer, while I am losing!
Now after months I finally win and want to withdrawal my winnings. But now all of a sudden I am no longer a VIP and it seems when I win they won't to pay me.
Avoid this casino site because their withdrawal process is designed to delay you receiving your winnings. This id despite saying as a VIP customer they will "express fast track" your withdrawal. Then all I can say is my winnings must be travelling on the go slow stuck on platform 9 broken down express.
Avoid

User Bracken5555 time 10.11.2017 00:33

DISLIKEDI have over the last 20 years played on just about every online gambling site going. I would consider myself to be a very seasoned gambler who knows the difference between a good and bad site. Well I've been playing this casino site for sometime now and I have deposited a lot of money during this time. They are even calling me a platinum VIP customer, while I am losing!
Now after months I finally win and want to withdrawal my winnings. But now all of a sudden I am no longer a VIP and it seems when I win they won't to pay me.
Avoid this casino site because their withdrawal process is designed to delay you receiving your winnings. This id despite saying as a VIP customer they will "express fast track" your withdrawal. Then all I can say is my winnings must be travelling on the go slow stuck on platform 9 broken down express.
Avoid

User jameswinareview time 15.10.2017 00:56

LIKEDFree spins match is decent when depositing low but make sure you claim in my account for some reason they don't tell you why I ask!


DISLIKEDAlthough you get a good free spins offer. Some offers say play top 5 slots but on mobile you cannot play elements netent slot. And they don't tell you you have to claim it in my account psge. They say just deposit but if you don't claim it in my account they will not credit. So it would be sensible to say claim it in my account before you deposit. :/ Lol.
I've also had experience of stool games on this site. I told them because the game hasn't finish I cannot give you the game I'd they said have you got the game Id . I just didn't tell them it's not finished. They no if a game hasn't finished it will not show game id but they ask like we are stupid. So I said I can give you my last spin on the session to link you to the game. But I stressed it not the game missing it's just to link you to the session they come back and said the I'd game round was a losing one. Obviously it's a losing one because it was only to link to session. I already said it's not the missing game I won £40 on bonus an super spins left they could never find the game and said they would send it of to provider chats said its been checked. So I asked 7 times has the provider checked it finally said no so I said I won't £40 of you now otherwise I'm going to take it further I got the money straight away very dicitful the way they do business. And that's honest. My missing game was never found and after reading g reviews I'm not the only one who has had missing games. I ask my self why I know why but will not say in review.
Good luck gamblers we need it ps like it's not hard enough as it is. Without these things happening. Is it right this should happen no it's awful. And phone lines are let's be honest shocking your in que 1st to be pushed out every time you go to first to 3rd. Why should anyone lose there position on a phone call. Dreadful I get back vibes on this casino.

User jameswinareview time 15.10.2017 00:26

Free spins match is decent when depositing low but make sure you claim in my account for some reason they don't tell you why I ask!

Although you get a good free spins offer. Some offers say play top 5 slots but on mobile you cannot play elements netent slot. And they don't tell you you have to claim it in my account psge. They say just deposit but if you don't claim it in my account they will not credit. So it would be sensible to say claim it in my account before you deposit. :/ Lol.
I've also had experience of stool games on this site. I told them because the game hasn't finish I cannot give you the game I'd they said have you got the game Id . I just didn't tell them it's not finished. They no if a game hasn't finished it will not show game id but they ask like we are stupid. So I said I can give you my last spin on the session to link you to the game. But I stressed it not the game missing it's just to link you to the session they come back and said the I'd game round was a losing one. Obviously it's a losing one because it was only to link to session. I already said it's not the missing game I won £40 on bonus an super spins left they could never find the game and said they would send it of to provider chats said its been checked. So I asked 7 times has the provider checked it finally said no so I said I won't £40 of you now otherwise I'm going to take it further I got the money straight away very dicitful the way they do business. And that's honest. My missing game was never found and after reading g reviews I'm not the only one who has had missing games. I ask my self why I know why but will not say in review.
Good luck gamblers we need it ps like it's not hard enough as it is. Without these things happening. Is it right this should happen no it's awful. And phone lines are let's be honest shocking your in que 1st to be pushed out every time you go to first to 3rd. Why should anyone lose there position on a phone call. Dreadful I get back vibes on this casino.

User Jenspa time 02.10.2017 00:05

Despite other reviews, I only submitted my documents once via the website and my withdrawal was paid out within 48 hours. Even though it says it won't reach my card until 3-5 days, it was there the following day.Overall a pleasant gaming experience, although the website is a little clunky and seems to be mainly slot based - but it depends if that's what you like!

Their customer service team didn't reply to my emails, although as it turned out I didn't need them to - but a response would have been nice.Be aware of the bonus limitations, which I got stung by.I first deposited £50 and then they matched it with a £50 bonus.I got very lucky and started to win some money on roulette although I then noticed that it didn't count towards my wagering requirement, so I switched to slots, which I don't normally do.Again, my luck was in and my wagering requirement quickly vanished and I had £2,500 to withdraw. However, I then realised that in the small print one of the conditions of the bonus was that you couldn't bet more than £5 per bet until the wagering requirement is used up - regardless of whether the game contributes towards thatwagering requirement or not. I was very disappointed but I did sign up for it so I can't complain - but just something to be wary of as it's quite an unusual condition, as far as I am aware.

User jameswinareview time 07.09.2017 01:22

They offer a good free spins promotion that is worth your deposit and seem generous with free spins. Customer support are friendly. Will get offer for promotion most days, nearly every day.

Sometimes the free spins don't add and have to ask on support. One time I couldn't play the game suggested in promo and nothing could be done, not been lucky enough to win. Yes with their sister sites deposited around 20 times I've always been unlucky too.
It would just be nice to catch some wins
p.s. it's not the sites fault I don't win lol

User jouman22 time 05.07.2017 01:17

Customer care are nice and friendly. Games working good and page

Documents verivacation is very slowwithdraws pending 48 h all so so first time netent wagering only 50% and so may other rules

User jouman22 time 04.07.2017 23:02

Customer care are nice and friendly. Games working good and page

Documents verivacation is very slowwithdraws pending 48 h all so so first time netent wagering only 50% and so may other rules

User Shopska12 time 25.06.2017 00:30

I have tested that casino because of the excellent grade in AskGamblers, support is really warm and professional, every day a different bonus offer. In overall was great experience.

No chat support in the middle of the night, so needed to send email to get an answer.

User Shopska12 time 24.06.2017 22:13

I have tested that casino because of the excellent grade in AskGamblers, support is really warm and professional, every day a different bonus offer. In overall was great experience.

No chat support in the middle of the night, so needed to send email to get an answer.

User missmimi40 time 28.05.2017 00:18

The games are very good and that is about all the positive remarks I will give.

Oh where do I start. The payment after 'cashout' has been disgraceful. The site wont let me upload documents even though they are JPEG & under 2MB. I have tried via my PC & phone. I have emailed and chatted so many times. Been given every excuse under the sun haven't recieved them, no files attached your DOB doesn't match our records you name it they have come up with an excuse.
I have now put in a formal complaint to the UK Gambling Commission.
Live chat has such a delay sometimes upto 10 minutes that it's a joke. The telephone lines tell me very quickly I'm no. 1 in the queue and suddenly I go back to number 3 then back to no. 1 and it went on for 20 minutes until I threw the phone down.
I game on other sites who even though HOPA sy they are very professional and abide by the gaming rules so do the other sites I play on and never have I encountered such gross missconduct.
HOPA you are hiding behind your own interpretation of the gaming rules and not doing what the gaming rules state. I hope the gaming commission make you come in line and get the payout system sorted very quickly. You are so quick to take peoples money no questions asked but when they want THEIR money out it's a whole different story and no I dont want to hear anymore lame excuses about how you are trying to protect me and my money, I am very angry.

User missmimi40 time 27.05.2017 23:01

The games are very good and that is about all the positive remarks I will give.

Oh where do I start. The payment after 'cashout' has been disgraceful. The site wont let me upload documents even though they are JPEG & under 2MB. I have tried via my PC & phone. I have emailed and chatted so many times. Been given every excuse under the sun haven't recieved them, no files attached your DOB doesn't match our records you name it they have come up with an excuse.
I have now put in a formal complaint to the UK Gambling Commission.
Live chat has such a delay sometimes upto 10 minutes that it's a joke. The telephone lines tell me very quickly I'm no. 1 in the queue and suddenly I go back to number 3 then back to no. 1 and it went on for 20 minutes until I threw the phone down.
I game on other sites who even though HOPA sy they are very professional and abide by the gaming rules so do the other sites I play on and never have I encountered such gross missconduct.
HOPA you are hiding behind your own interpretation of the gaming rules and not doing what the gaming rules state. I hope the gaming commission make you come in line and get the payout system sorted very quickly. You are so quick to take peoples money no questions asked but when they want THEIR money out it's a whole different story and no I dont want to hear anymore lame excuses about how you are trying to protect me and my money, I am very angry.

User ngthanhdo time 06.04.2017 00:23

They have both n'go gaming and netent, very good welcome promotions.
This is the casino I will visit often.

Firts withdrawal is slow.Although they did notice in advance, but need more improvement

User ngthanhdo time 05.04.2017 22:40

They have both n'go gaming and netent, very good welcome promotions.
This is the casino I will visit often.

Firts withdrawal is slow.Although they did notice in advance, but need more improvement

User Bickythomas456 time 09.03.2017 01:22

I took the bonus winning other a thousand had to play my wager and walked away with 800.

It say s on policy up to 48 hours for it to be processed. This was three day ago I sent all documents on the day so excited to have won that amount I thought I would do something to help my partner who as terminal cancer to help his day to day living so I booked it. Up as was told due to fact I did it all on the day money should be in bank possible friday to be told it gonna take another few days I think it a bit micky taking.

User Bickythomas456 time 08.03.2017 23:53

I took the bonus winning other a thousand had to play my wager and walked away with 800.

It say s on policy up to 48 hours for it to be processed. This was three day ago I sent all documents on the day so excited to have won that amount I thought I would do something to help my partner who as terminal cancer to help his day to day living so I booked it. Up as was told due to fact I did it all on the day money should be in bank possible friday to be told it gonna take another few days I think it a bit micky taking.

User Smedleyuk time 06.02.2017 00:35

Read the reviews on here and figured I'd give them ok. Overall quite happy.
Good selection of games, easy to navigate. Didn't take bonus offer but won x600 bet on GOT so absolutely no issues with payouts here. Support on chat is good as well.

Game connection. Got kicked out when free spins feature started on KOI Princess...couldn't get back in for several hours due to a problem. Spoke to someone on chat and as promised problem was sorted and I was able to access my game.
First Withdrawal seems a bit slow in comparison to other sites. Requested on 31st of Jan and took a few days before someone contacted me about KYC (normally this happens straight away). Took a few more days to process my documents but having been almost a week, my withdrawal is still showing as pending. I don't so much mind the delay, but the fact that it's been pending for so long (which allows you to cancel it) is a bit sneaky.

User Smedleyuk time 06.02.2017 00:07

Read the reviews on here and figured I'd give them ok. Overall quite happy.
Good selection of games, easy to navigate. Didn't take bonus offer but won x600 bet on GOT so absolutely no issues with payouts here. Support on chat is good as well.

Game connection. Got kicked out when free spins feature started on KOI Princess...couldn't get back in for several hours due to a problem. Spoke to someone on chat and as promised problem was sorted and I was able to access my game.
First Withdrawal seems a bit slow in comparison to other sites. Requested on 31st of Jan and took a few days before someone contacted me about KYC (normally this happens straight away). Took a few more days to process my documents but having been almost a week, my withdrawal is still showing as pending. I don't so much mind the delay, but the fact that it's been pending for so long (which allows you to cancel it) is a bit sneaky.

User bertrandospaventa time 30.01.2017 00:33

Nearly 6 days after withdrawal was made an still no funds in my account sent in all documents requested after they were asked for by email 3 days after making withdrawal. Asked for time frame as to when I will receive payout an couldnt give me an answer.. disappointed on such a large business.

User bertrandospaventa time 29.01.2017 23:44

Nearly 6 days after withdrawal was made an still no funds in my account sent in all documents requested after they were asked for by email 3 days after making withdrawal. Asked for time frame as to when I will receive payout an couldnt give me an answer.. disappointed on such a large business.

User milo40 time 30.10.2016 01:19

Hopa is a welcoming casino with a lot of the favorite game!
Customer was excellent...
I've yet to test the withdrawal service.. not yet been that lucky!!

Nothing up to now quite satisfied with what this casino offers!

User Tyson K. time 30.10.2016 01:02

Been playing pokies online for 10 for years and been a vip at many casino. Hopa casino has by far the best vip service I've come arcoss my personal host is Jack and the main reason I play at hopa casino is the custmor service I get from Jack as a premium player.
Recommended to any high roller who want real vip treatment and customer service. Over all I think the casino awsome I mainly play mobil site witch has all the currentgames and few old ones I like. Only been a member there 3 months but had good luck had my account has reach$10.000 a few times and once $30.000.
Highly recommend hopa.com only thing I don't like is pending time is 48 hours of

Pending time 48 hours to long for modern casino to long
No live chat for 8 hours

User milo40 time 29.10.2016 23:02

Hopa is a welcoming casino with a lot of the favorite game!
Customer was excellent...
I've yet to test the withdrawal service.. not yet been that lucky!!

Nothing up to now quite satisfied with what this casino offers!

User Tyson K. time 29.10.2016 22:53

Been playing pokies online for 10 for years and been a vip at many casino. Hopa casino has by far the best vip service I've come arcoss my personal host is Jack and the main reason I play at hopa casino is the custmor service I get from Jack as a premium player.
Recommended to any high roller who want real vip treatment and customer service. Over all I think the casino awsome I mainly play mobil site witch has all the currentgames and few old ones I like. Only been a member there 3 months but had good luck had my account has reach$10.000 a few times and once $30.000.
Highly recommend hopa.com only thing I don't like is pending time is 48 hours of

Pending time 48 hours to long for modern casino to long
No live chat for 8 hours

User lebesogneux time 27.08.2016 00:02

I play since many years. A lot of slots. The most are exclusive for Hopa. The VIP program is great: every Sunday, you have free spins. I use Ewallet, it's about 2 days for a withdraw.

Since 2016, there is no NETENT Games for french players...

User lebesogneux time 26.08.2016 22:22

I play since many years. A lot of slots. The most are exclusive for Hopa. The VIP program is great: every Sunday, you have free spins. I use Ewallet, it's about 2 days for a withdraw.

Since 2016, there is no NETENT Games for french players...

User Manoushk time 16.07.2016 00:08

I tried to register but it says : ''Thank you for visiting our site!
We apologize for the inconvenience caused. Unfortunately, for operational reasons, we do not accept registrants from your country. Please contact our Customer Service Department at Care@Hopa.com should you have further questions.'' I am from Québec, Canada

User Manoushk time 15.07.2016 23:16

I tried to register but it says : ''Thank you for visiting our site!
We apologize for the inconvenience caused. Unfortunately, for operational reasons, we do not accept registrants from your country. Please contact our Customer Service Department at Care@Hopa.com should you have further questions.'' I am from Québec, Canada

User Sumnuts14 time 22.06.2016 00:36

Sorry one thing to add, please make it easier to log in on mobile app. You have to start a game to sign in.
I have only ever put bad / negative reviews on this website, but finally I have the opportunity to put a genuine positive comment.
The site is nice and games are varied. The limits are fair and the bonuses realistic.
I was lucky and came a few £100 up and wished to withdraw my winnings... This was the easiest withdrawal and document checking I've ever had. Not only do the departments speak to each other they give you feedback over the phone. The whole process of withdrawal and checking of docs took less then 3 working days (unlike rich casinos 4 week process).
But most of all the staff at support are friendly, understanding and helpful. This is how you run an online casino.

User Sumnuts14 time 21.06.2016 22:12

Sorry one thing to add, please make it easier to log in on mobile app. You have to start a game to sign in.
I have only ever put bad / negative reviews on this website, but finally I have the opportunity to put a genuine positive comment.
The site is nice and games are varied. The limits are fair and the bonuses realistic.
I was lucky and came a few £100 up and wished to withdraw my winnings... This was the easiest withdrawal and document checking I've ever had. Not only do the departments speak to each other they give you feedback over the phone. The whole process of withdrawal and checking of docs took less then 3 working days (unlike rich casinos 4 week process).
But most of all the staff at support are friendly, understanding and helpful. This is how you run an online casino.

User zerooo time 31.05.2016 00:39

Hopa Casino is nice online casino which offer games from Amaya (Chartwell), NeoGames, Microgaming and NetEnt software provider. I signed up at their casino some months ago. That time I was not looking for no deposit bonuses, here I played with my own deposit.
I made a small deposit of 20€ here and I got the same amount of bonus cash. I started to play mostly NetEnt games, but all paid me bad. I did not changed software provider at all, I stick with Netent games until the end. Well in the end I lost the money and I was ready to claim free spins which I got from first deposit. 20 free spins on Starburst.. yeah Starburst again. From this game I won a couple of pennies which I lost later on the same game. I did not even changed the game because I knew that I can not do anything with some pennies.
Otherwise Hopa casino is a safe casino where you can have some nice time. I played here only once, with my first deposit and I never came back to make some new deposits. Maybe the reason was also because of my luck here; I did not have any big win from any Netent game and I was a little bit dissapointed.
After all I think Hopa is good, quite decent casino. I trust them and I think if you stick will all their bonus rules – if you claim bonuses; you will not have any problems. On other side maybe I miss some more promotions from them, I never got any email promotions for some free spins or anything like that for depositors. I will rate Hopa Casino with 7 out of 10 possible stars here, at AskGamblers. It is a good casino, but I think there are many better casinos than this one.

User zerooo time 30.05.2016 22:27

Hopa Casino is nice online casino which offer games from Amaya (Chartwell), NeoGames, Microgaming and NetEnt software provider. I signed up at their casino some months ago. That time I was not looking for no deposit bonuses, here I played with my own deposit.
I made a small deposit of 20€ here and I got the same amount of bonus cash. I started to play mostly NetEnt games, but all paid me bad. I did not changed software provider at all, I stick with Netent games until the end. Well in the end I lost the money and I was ready to claim free spins which I got from first deposit. 20 free spins on Starburst.. yeah Starburst again. From this game I won a couple of pennies which I lost later on the same game. I did not even changed the game because I knew that I can not do anything with some pennies.
Otherwise Hopa casino is a safe casino where you can have some nice time. I played here only once, with my first deposit and I never came back to make some new deposits. Maybe the reason was also because of my luck here; I did not have any big win from any Netent game and I was a little bit dissapointed.
After all I think Hopa is good, quite decent casino. I trust them and I think if you stick will all their bonus rules – if you claim bonuses; you will not have any problems. On other side maybe I miss some more promotions from them, I never got any email promotions for some free spins or anything like that for depositors. I will rate Hopa Casino with 7 out of 10 possible stars here, at AskGamblers. It is a good casino, but I think there are many better casinos than this one.

User LilianInThaHouse time 29.08.2015 01:08

Hopa Casino offer games from 3 software providers such as Amaya, NeoGames and NetEnt. I joined in this casino a few days ago. As always I was looking for a safe casino with a good welcome bonus offer. But now, Hopa Casino didn’t have some extra good welcome bonus offer but I have already previously had accounts in casinos with a better offer. Hopa Casino offers, for new players, a bonus of 100% on first deposit with wagering requirements of 35x bonus. The offer wouldn’t be so bad that the wagering requirements for this bonus are let’s say 25x bonus. But I wanted to try my luck at some NetEnt casino.
I made a deposit of 20 euros and I got the same amount bonus money. Probably I played more than 5 hours, mainly NetEnt slot games. In the moment when I reached the wagering requirements I had about 220 euros. Instead of requiring a withdrawal I decided to keep playing until I had 250 euros for withdrawal or until my balance falls below 200 euros. But when the balance fell to 199 euros I still continued to play. I went from one to another slot game. But beside that, after a while I had a less than 100 euros. Again, unfortunately, I did not ask for withdrawal and continued to play until I lost all the money. Can you imagine how I felt? Instead of cash-out from 220 Euros I have lost everything. That was my only experience with this casino.
For the casino support I can’t say anything because I did not have the opportunity to contact them. On their website I found the fact that the live chat is available every day of the week but only from 8am to 1am. Hmm, this mean that the Hopa is one more in a series of online casinos that has no live chat available at the time in which I usually play in casinos.
For Hopa Casino I give 7 of 10 possible stars.

User LilianInThaHouse time 28.08.2015 22:07

Hopa Casino offer games from 3 software providers such as Amaya, NeoGames and NetEnt. I joined in this casino a few days ago. As always I was looking for a safe casino with a good welcome bonus offer. But now, Hopa Casino didn’t have some extra good welcome bonus offer but I have already previously had accounts in casinos with a better offer. Hopa Casino offers, for new players, a bonus of 100% on first deposit with wagering requirements of 35x bonus. The offer wouldn’t be so bad that the wagering requirements for this bonus are let’s say 25x bonus. But I wanted to try my luck at some NetEnt casino.
I made a deposit of 20 euros and I got the same amount bonus money. Probably I played more than 5 hours, mainly NetEnt slot games. In the moment when I reached the wagering requirements I had about 220 euros. Instead of requiring a withdrawal I decided to keep playing until I had 250 euros for withdrawal or until my balance falls below 200 euros. But when the balance fell to 199 euros I still continued to play. I went from one to another slot game. But beside that, after a while I had a less than 100 euros. Again, unfortunately, I did not ask for withdrawal and continued to play until I lost all the money. Can you imagine how I felt? Instead of cash-out from 220 Euros I have lost everything. That was my only experience with this casino.
For the casino support I can’t say anything because I did not have the opportunity to contact them. On their website I found the fact that the live chat is available every day of the week but only from 8am to 1am. Hmm, this mean that the Hopa is one more in a series of online casinos that has no live chat available at the time in which I usually play in casinos.
For Hopa Casino I give 7 of 10 possible stars.

User katemak time 28.05.2015 01:00

I really didn't know that Hopa Casino were established since 2009 so that's pretty decent time for some casino to be online as for Malta licence and no complaints I think they are worth of trying. I came across this casino, really long time ago, maybe 8 months or so when they were having nice promo of 5 euros free chip to play on any game, only if you become their player or register account there. So here I am 5 euro free chip and ready to jump there and try my luck.
First I contact their live support, must give them 10/10 because they were very friendly and professional, just to ask them if I am eligible for that promo signing up from that banner. When I got confirmed that I will get the bonus and the bonus it self was automatic I open my account there and try those 5 free chip what I could do with it.
Well 5 euros are small amount of bonus, but since sometimes I managed to raise my balance even with lower bonus I thought I could try with Starburst slot, just to raise the balance and after would change the slot. I played very short time, since Starburst was really empty so finished the bonus and for the time being that as it. After few days, I got nice promo from them with 100% match bonus with 20 free spins with decent wagering of X 35.Which is decent wagering requirements, so I thought I could try.
I deposited 25 euros, although the minimum deposit is 10 euros to catch that bonus, so thumbs up for that promo, because not many casinos gave you that offer of only 10 euros to catch 100% deposit bonus, so I was playing with 50. I played Gonzo Quest, because lately I don't play that game, thinking I could manage to wager the bonus if Gonzo was generous.
I played maybe 2 hours or so, I believe I wagered the bonus, was going pretty nice, manged to get 148 euros, but as always wanting for more I lost it all. I had only 1 deposit here and liked the casino, although I think I forgot about them to give my self another chance there. Well I will visit them again for sure, just waiting for some new promo from them. Good Luck!

User katemak time 27.05.2015 22:49

I really didn't know that Hopa Casino were established since 2009 so that's pretty decent time for some casino to be online as for Malta licence and no complaints I think they are worth of trying. I came across this casino, really long time ago, maybe 8 months or so when they were having nice promo of 5 euros free chip to play on any game, only if you become their player or register account there. So here I am 5 euro free chip and ready to jump there and try my luck.
First I contact their live support, must give them 10/10 because they were very friendly and professional, just to ask them if I am eligible for that promo signing up from that banner. When I got confirmed that I will get the bonus and the bonus it self was automatic I open my account there and try those 5 free chip what I could do with it.
Well 5 euros are small amount of bonus, but since sometimes I managed to raise my balance even with lower bonus I thought I could try with Starburst slot, just to raise the balance and after would change the slot. I played very short time, since Starburst was really empty so finished the bonus and for the time being that as it. After few days, I got nice promo from them with 100% match bonus with 20 free spins with decent wagering of X 35.Which is decent wagering requirements, so I thought I could try.
I deposited 25 euros, although the minimum deposit is 10 euros to catch that bonus, so thumbs up for that promo, because not many casinos gave you that offer of only 10 euros to catch 100% deposit bonus, so I was playing with 50. I played Gonzo Quest, because lately I don't play that game, thinking I could manage to wager the bonus if Gonzo was generous.
I played maybe 2 hours or so, I believe I wagered the bonus, was going pretty nice, manged to get 148 euros, but as always wanting for more I lost it all. I had only 1 deposit here and liked the casino, although I think I forgot about them to give my self another chance there. Well I will visit them again for sure, just waiting for some new promo from them. Good Luck!

User blondie time 31.03.2015 22:40

Hopa casino recently landed on AskGamblers and right then it got my attention. They have Netent, Neogames and Amaya softwares and I signed up mainly because of the existence of Netent there. I signed up but I didn't like the fact that on the registration form there's no place for your country, depending on your IP there's a small window were you have to write your phone number. I used a proxy because I cannot get to this page without it, and after registering my account showed another residence than the one I actually live in. I couldn't change any of those details and the support works limited hours, so I had to wait for the next day to ask them to change my details. I think it's not good, many people use proxies nowadays and I should be able to write my country myself.
The next day the support was online and I started to talk with them. I explained my situation about the proxy and since my country wasn't restricted, I just had to send them utility bill with my address. I did that and 2 hours later my details were corrected and after that I finally made a deposit of 30€ and didn't take any bonus.
I started to play Magic Portals slot. I've never paid much attention to it so I wanted to give this game a decent try. I placed 0.25€ bets and played about 250 spins. The first 50 spins were dead mostly, only few of them paid over 1€. Then I received free spins and got a 6.50€ win. I played the rest of spins and unfortunately didn't receive any more features and in the last spins my balance went to 0.
I had no luck at Hopa casino, but I think they are a decent casino. Support was very nice and professional, offered me welcome bonus and was with very welcoming attitude. I didn't like the registration form, but that's it, everything else was just fine and soon I will make another deposit there!